Adatkezelési tájékoztató

Hatályos: 2024. október 21-től

 I. Az Adatkezelő (Szolgáltató)

A Szolgáltató neve:

InterTicket Kft.

Székhelye és postai címe:

1139 Budapest, Váci út 99.

Nyilvántartó hatóság:

Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság

Cégjegyzékszáma:

Cg. 01-09-736766

Adószáma:

10384709-2-41

E-mail címe:

interticket@interticket.hu

Honlapjának címe:

 www.jegy.hu

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

Chat alkalmazáson keresztül, amely itt érhető el

Ügyfélszolgálat e-mail címe:

interticket@interticket.hu

online eseményeknél (élő közvetítés, video): online@interticket.hu

Panaszkezelés helye és elérhetőségei:

1139 Budapest, Váci út 99. Balance Building

Chat alkalmazáson keresztül, amely itt érhető el
interticket@interticket.hu
Munkanapokon 10.00 - 16.00 óra között

Tárhely szolgáltató neve:

 T-Systems Adatpark

Tárhely szolgáltató címe:

 1087 Budapest, Asztalos Sándor u. 13.

Adatvédelmi nyilvántartási azonosító:

 NAIH-54216/2012.

Adatvédelmi tisztviselő email:

adatvedelmi.tisztviselo@interticket.hu

 

II. A Társaság által alkalmazott adatvédelmi irányelvek

1. Az Szolgáltató, mint adatkezelő kötelezettséget vállal arra, hogy a tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos nemzeti jogszabályokban, valamint az Európai Unió jogi aktusaiban meghatározott elvárásoknak.

2. A Szolgáltató on-line internetes rendszert üzemeltet elsősorban különböző színházi-, zenei-, sport és egyéb eseményekre szóló belépőjegyek és bérletek megvásárlásának elősegítésére, illetve ezekhez kapcsolódó online termék- és szolgáltatás értékesítésre (utalvány, könyv, hanghordozó, parkolójegy stb. vásárlása). A Szolgáltató nem a weboldal üzemeltetője, a két fél közötti szerződés értelmében kizárólag a jegyértékesítési szolgáltatást biztosítja az adott weboldalon. A weboldal üzemeltetője, illetve az adott rendezvény szervezője természetesen jogosult a saját weblapján – a jelen Adatkezelési tájékoztatóban részlezezett jegyértékesítési szolgáltatáson túlmenően - más szolgáltatásokat is nyújtani, más termékeket értékesíteni, illetve olyan jegyeket is értékesíteni, amelyek nem a Szolgáltató rendszeréből származnak. Ezekre a szolgáltatásokra és termékértékesítésekre a jelen Adatkezelési tájékoztató természetesen nem vonatkozik, mivel ez az Adatkezelési tájékoztató kizárólag a Szolgáltató által biztosított jegy- és egyéb árucikk, vagy szolgáltatás értékesítési tevékenységgel kapcsolatos adatvédelmi szabályokat rögzíti. A jegyértékesítés tekintetében a Szolgáltató által kezelt egyes weboldalak a weboldal üzemeltetőjének döntései alapján különbözőek lehetnek. Az Szolgáltató adatkezeléseivel kapcsolatos tájékoztatás folyamatosan elérhető a weblap jegyvásárlási oldalain. A Szolgáltató adatkezelésére vonatkozó részletes Adatkezelési tájékoztató folyamatosan elérhető továbbá a Szolgáltató által üzemeltetett Jegy.hu weboldal láblécében is. 

3. A Szolgáltató jogosult a jelen Adatkezelés tájékoztatót egyoldalúan módosítani. Az Adatkezelési tájékoztató módosításának esetén a Szolgáltató a Felhasználót a változások a weboldalon, valamint a Jegy.hu oldalon történő közzététele útján értesíti. A Felhasználó a szolgáltatásnak a módosítás hatálybalépését követő használatával elfogadja a módosított Adatkezelési tájékoztatót.

4. A Szolgáltató elkötelezett ügyfelei és partnerei személyes adatainak védelmében, kiemelten fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. A Szolgáltató a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja. A Szolgáltató adatkezelési gyakorlatát a jelen Adatkezelési tájékoztató tartalmazza. 

5. A Szolgáltató adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

- 2011. évi CXII. törvény - az információs önrendelkezési jogról és az információ- szabadságról (Infotv.); - Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) – a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, GDPR); 

- 2013. évi V. törvény – a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.); 

- 2000. évi C. törvény – a számvitelről (Számv. tv.); 

- 2007. évi CXXXVI. törvény – a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról (Pmt.);

- 2001. évi CVIII. törvény - az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Eker. tv.);

- 2008. évi XLVIII. törvény - a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (Grt.).

6. A Szolgáltató a személyes adatokat a GDPR-ban szereplő jogalap alapján és kizárólag célhoz kötötten használja fel. 

7. A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy Felhasználói bármely Személyes adatának felvétele, rögzítése, kezelése előtt világos, figyelemfelkeltő és egyértelmű közlést tesz közzé, amelyben tájékoztatja őket az adatfelvétel módjáról, céljáról és elveiről. Kötelező adatszolgáltatás esetén meg kell jelölni az Adatkezelést elrendelő jogszabályt is. Az érintettet tájékoztatni kell az Adatkezelés céljáról és arról, hogy a Személyes adatokat kik fogják kezelni, illetve feldolgozni.

8. Minden olyan esetben, ha a szolgáltatott Személyes adatokat a Társaság az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánja felhasználni, erről a Felhasználót tájékoztatja, és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását megszerzi, illetőleg lehetőséget biztosít számára, hogy a felhasználást megtiltsa.

 

III. Az adatkezelés jogalapja, célja és a kezelt adatok köre, az adatkezelés időtartama, a személyes adatok megismerésére jogosultak

1. A Szolgáltató adatkezelései az alábbi jogalapokon alapulnak (GDPR 6. cikk (1)) : 

a) az érintett hozzájárulását adta személyes adatainak egy vagy több konkrét célból történő kezeléséhez (önkéntes hozzájárulás); 

b) az adatkezelés olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben az érintett az egyik fél, vagy az a szerződés megkötését megelőzően az érintett kérésére történő lépések megtételéhez szükséges (szerződés teljesítése); 

c) az adatkezelés az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez szükséges (jogi kötelezettség); 

d) az adatkezelés az adatkezelő vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges (jogos érdek).

 

2. Az önkéntes hozzájáruláson alapuló adatkezelések esetében az érintettek e hozzájárulásukat az adatkezelés bármely szakában visszavonhatják. 

3. Cselekvőképtelen és korlátozottan cselekvőképes kiskorú személy a Szolgáltató rendszerén keresztül szolgáltatást nem vehet igénybe. 

4. Bizonyos esetekben a megadott adatok egy körének kezelését, tárolását, továbbítását jogszabályok teszik kötelezővé, melyről külön értesítjük a Felhasználókat. 

5. Felhívjuk a Szolgáltató részére adatközlők figyelmét, hogy amennyiben nem saját személyes adataikat adják meg, az adatközlő kötelessége az érintett hozzájárulásának beszerzése. 

6. Személyes adat kizárólag meghatározott célból kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok felvételének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie. Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető. A Szolgáltató a megjelölt céloktól eltérő célra a személyes adatokat nem használja.

7. Online webshop szolgáltatás (belépőjegy, utalvány, könyv, hanghordozó, parkolójegy stb. vásárlása) – vásárlási tranzakció, beléptetés, értesítés (egyszeri vásárlás)

Az adatkezelés célja: Az Adatkezelés célja a weboldalon található webshop szolgáltatás nyújtásának biztosítása, a megrendelés, annak kiszolgálása, a vásárlás és a fizetés dokumentálása, a számviteli kötelezettség teljesítése. Az adatkezelés célja továbbá a Felhasználó, mint jegyvásárló beazonosítása, valamint a megrendelt szolgáltatás teljesítése, azzal kapcsolatos értesítések kiküldése (az előadással kapcsolatos technikai értesítések, így pl. előadás változásai, elmaradása, időpontváltozás, parkolási információk stb.), a fizetés lebonyolításának lehetősége a fizetési szolgáltató segítségével, a felhasználók nyilvántartása, egymástól való megkülönböztetése, beléptetési adatok átadása a rendezvény szervezőjének, a szerződés teljesítése.

Az adatkezelés jogalapja: a szerződés teljesítése, GDPR 6. cikk (1) bek. b) pont.

A kezelt adatok köre: vezeték és keresztnév, telefonszám (a fizetési szolgáltató által megkövetelt adat, de esetleges műsor-, helyszín-, időpontváltozás esetén lehetőséget ad arra is, hogy ügyfélszolgálatunk, vagy a rendezvény szervezője azonnal értesíthesse a jegyvásárlót), e-mail cím, az előzetes regisztráció során megadott jelszó, házhozszállítás kérése esetén a megadott szállítási cím, a tranzakció száma, dátuma és időpontja, vevőkód, ajándékutalvány száma, kultúra utalvány száma. 

A kezelt adatok körébe tartozik továbbá - abban az esetben, ha a rendezvény szervezőjének döntése alapján a belépőjegy névre szól - a belépőjegy jogos felhasználójának neve és a rendezvény szervezője által esetlegesen megkívánt egyéb személyes adata. Tekintettel arra, hogy a jegyvásárló személye eltérhet a belépőjegy jogos felhasználójától, így amennyiben a jegyvásárló nem saját személyes adatait adja meg, úgy az adatok megadásával szavatolja azt, hogy rendelkezik az érintettől származó felhatalmazással az adatok megadására és az adatkezelésre vonatkozó nyilatkozatok megtételére, valamint az érintett az adatkezelés szabályait előzetesen megismerte. 

Az adatok törlésének határideje: a tranzakcióban szereplő legutolsó  előadást követő 210 nap, abban az esetben, ha az előadás meghatározott időpontban kerül megtartásra. Dátum nélküli rendezvény esetében az adatok törlésére a tranzakció időpontját követő 18 hónappal kerül sor. Ha egy adott tranzakcióban vegyesen kerültek megvásárlásra dátummal rendelkező, illetve dátum nélküli előadások, akkor a fenti számítás szerinti legkésőbbi időpontig tároljuk a tranzakciókhoz kapcsolódó adatokat. . Amennyiben a vásárlási tranzakcióval kapcsolatosan jogvita alakul ki, a Szolgáltató az adatokat a jogvita időtartamára őrzi meg, ennek jogalapja a Szolgáltató jogos érdeke, GDPR 6. cikk (1) bek. f) pont.

Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: a vásárlási tranzakció meghiúsulása.

A személyes adatok forrása: az érintett.

A személyes adatok címzettjei, a címzettek kategóriái: a személyes adatokat a Szolgáltató ügyfélszolgálatának munkatársai ismerik meg. 

7.A. Amennyiben a vásárlási tranzakcióval kapcsolatosan a 7. pontban jelzett adatmegőrzési idő alatt, a vásárlási tranzakcióval kapcsolatosan jogvita alakul ki, a Szolgáltató az adatokat az elévülési időn belül (5 év) őrzi meg, ennek jogalapja a Szolgáltató jogos érdeke, GDPR 6. cikk (1) bek. f) pont. Egyebekben a 7. pontban írt szabályok vonatkoznak erre az adatkezelésre is. 

Amennyiben a jegyek esetleges visszaváltása miatt, vagy más okból a vásárló számára vissza kell téríteni a jegy vagy más termék árát, és a vásárló a vásárlás során nem adott meg banki adatokat, illetve nem bankkártyával fizetett, a visszatérítéshez szükségessé válhat a vásárló bankszámlaszámának bekérése, illetve más olyan adatoknak a bekérése, amelyet a visszatérítést végző pénzintézet ehhez a művelethez megkövetel. Ebben az esetekben az adatkezelés jogalapja az érintett önkéntes hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) bek. a) pont). Egyebekben a 7. pontban írt szabályok vonatkoznak erre az adatkezelésre is. 

7.B. Bizonyos rendezvények esetén a rendezvény szervezője a fentieken túlmenő adatok megadását kéri a jegy- illetve bérletértékesítés során. Ennek oka lehet például a rendezvény helyszínére vonatkozó speciális biztonsági ellenőrzés szükségessége (pl. zárt katonai objektumok, őrzött állami létesítmények), speciális beléptetési előírás, jogszabályi előírás (pl. szállás foglalásához szükséges adatok), vagy a rendezvény szervezője által megállapított más ok. Ezeknek az adatoknak a kezelője nem az INTERTICKET Kft., hanem a rendezvény szervezője. Ezekben az adatkezelésekben – a rendezvény szervezőjével megkötött adatfeldolgozási szerződés alapján – az INTERTICKET Kft. adatfeldolgozóként jár el. Ezeknek az adatoknak a kezelésére vonatkozó tájékoztatót adatkezelőként a rendezvény szervezője készíti el, amelynek linkjét a vásárláskor használt weblapon közzétesszük. 

8. Online bérlet vásárlás/megújítás(– nem minden weboldalon elérhető szolgáltatás)

Az adatkezelés célja: a weboldalon található webshop szolgáltatásnak a bérletvásárláshoz, ajándékkártya/kedvezménykártya vásárláshoz kapcsolódó biztosítása, a megrendelés, annak kiszolgálása, a vásárlás és a fizetés dokumentálása, a számviteli kötelezettség teljesítése. Az adatkezelés célja továbbá a felhasználó beazonosítása, valamint a megrendelt szolgáltatás teljesítése, azzal kapcsolatos értesítések kiküldése, a fizetés lebonyolításának lehetősége a fizetési szolgáltató segítségével, a felhasználók nyilvántartása, egymástól való megkülönböztetése, a kártyán található egyenleg nyilvántartása, a kártyával történt vásárlások nyilvántartása, a kártyához kapcsolódó kedvezmények és előjogok nyilvántartása, a bérlethez kapcsolódó jogok biztosítása (beleértve a megújításra vonatkozó előjogokat, amennyiben a rendezvény szervezője biztosít ilyet), a szerződés teljesítése. Az adatkezelés célja továbbá a bérlet éves megújítási lehetőségéről való tájékoztatás (e-mail, vagy postai küldemény formájában), a következő bérletes előadásról szóló emlékeztető (e-mail, vagy postai küldemény formájában), szabadbérlet esetén havi két alkalommal tájékoztatás az előadóhely műsorairól, rendezvényeiről (e-mail forma), - a Felhasználó választásának elősegítésére.

Az adatkezelés jogalapja: a szerződés teljesítése, GDPR 6. cikk (1) bek. b) pont.

A kezelt adatok köre: vezeték és keresztnév, telefonszám (a fizetési szolgáltató által megkövetelt adat, de esetleges műsor-, helyszín-, időpontváltozás esetén lehetőséget ad arra is, hogy ügyfélszolgálatunk, vagy a rendezvény szervezője azonnal értesíthesse a jegyvásárlót), e-mail cím, az előzetes regisztráció során megadott jelszó, házhozszállítás kérése esetén a megadott szállítási cím, a tranzakció száma, dátuma és időpontja, vevőkód, ajándékutalvány száma, egyenlege, kultúra utalvány száma, egyenlege. 

A kezelt adatok körébe tartozik továbbá - abban az esetben, ha a rendezvény szervezőjének döntése alapján a bérlet (ajándékkártya, kedvezménykártya vagy Kultúra kártya – a továbbiakban együttesen bérlet) névre szól - a bérlet jogos felhasználójának neve és a rendezvény szervezője által esetlegesen megkívánt egyéb személyes adata. Tekintettel arra, hogy a bérlet vásárlójának személye eltérhet a bérlet jogos felhasználójától, így amennyiben a bérlet vásárlója nem saját személyes adatait adja meg, úgy az adatok megadásával szavatolja azt, hogy rendelkezik az érintettől származó felhatalmazással az adatok megadására és az adatkezelésre vonatkozó nyilatkozatok megtételére, valamint az érintett az adatkezelés szabályait előzetesen megismerte. 

Az adatok törlésének határideje: bérlet esetében a tranzakció időpontjától számított 36 hónap leteltével. Ajándékkártya, kedvezménykártya, Kultúra kártya esetében, amennyiben az adott kártyának van lejárati ideje, úgy a lejárati időtől számított 6 hónap, ha pedig az adott kártyának nincs lejárati ideje, úgy a tranzakciót követő 18 hónap elteltével töröljük az adatokat. Amennyiben a vásárlási tranzakcióval kapcsolatosan jogvita alakul ki, a Szolgáltató az adatokat a jogvita időtartamára őrzi meg, ennek jogalapja a Szolgáltató jogos érdeke, GDPR 6. cikk (1) bek. f) pont. 

Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: a vásárlási tranzakció meghiúsulása.

A személyes adatok forrása: az érintett.

A személyes adatok címzettjei, a címzettek kategóriái: a személyes adatokat a Szolgáltató ügyfélszolgálatának munkatársai ismerik meg. 

8.A. Amennyiben a 8. pontban jelzett adatmegőrzési idő alatt, a vásárlási tranzakcióval kapcsolatosan jogvita alakul ki, a Szolgáltató az adatokat az elévülési időn belül (5 év) őrzi meg az adatokat, ennek jogalapja a Szolgáltató jogos érdeke, GDPR 6. cikk (1) bek. f) pont. Egyebekben a 8. pontban írt szabályok vonatkoznak erre az adatkezelésre is.

Amennyiben a bérletek/jegyek esetleges visszaváltása miatt, vagy más okból a vásárló számára vissza kell téríteni a bérlet vagy más termék árát, és a vásárló a vásárlás során nem adott meg banki adatokat, illetve nem bankkártyával fizetett, a visszatérítéshez szükségessé válhat a vásárló bankszámlaszámának bekérése, illetve más olyan adatoknak a bekérése, amelyet a visszatérítést végző pénzintézet ehhez a művelethez megkövetel. Ebben az esetekben az adatkezelés jogalapja az érintett önkéntes hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) bek. a) pont). Egyebekben a 8. pontban írt szabályok vonatkoznak erre az adatkezelésre is. 

8.B. Bizonyos rendezvények esetén a rendezvény szervezője a fentieken túlmenő adatok megadását kéri a jegy- illetve bérletértékesítés során. Ennek oka lehet például a rendezvény helyszínére vonatkozó speciális biztonsági ellenőrzés szükségessége (pl. zárt katonai objektumok, őrzött állami létesítmények), speciális beléptetési előírás, jogszabályi előírás (pl. szállás foglalásához szükséges adatok), vagy a rendezvény szervezője által megállapított más ok. Ezeknek az adatoknak a kezelője nem az INTERTICKET Kft., hanem a rendezvény szervezője. Ezekben az adatkezelésekben – a rendezvény szervezőjével megkötött adatfeldolgozási szerződés alapján – az INTERTICKET Kft. adatfeldolgozóként jár el. Ezeknek az adatoknak a kezelésére vonatkozó tájékoztatót adatkezelőként a rendezvény szervezője készíti el, amelynek linkjét a vásárláskor használt weblapon közzétesszük.

9. Számlázás

Az adatkezelés célja: a vásárlási tranzakciókhoz tartozó számviteli bizonylat kiállítása és a jogszabályokban foglalt határidőben történő megőrzése.

Az adatkezelés jogalapja: jogi kötelezettség teljesítése, GDPR 6. cikk (1) bek. c) pont. 

A kezelt adatok köre: vezeték és keresztnév, a számla kiállításához megadott számlázási cím, a tranzakció száma, dátuma és időpontja, bizonylat tartalma, áfás számla esetén adószám (amennyiben a vásárló megadta), valamint az e-mail cím a számla kiküldéséhez és esetleges ismételt kiküldéséhez. 

Az adatok törlésének határideje: Az adatkezelés időtartama: 8 év, illetve a mindenkor hatályos adójogi- és számviteli jogszabályokban meghatározott időtartam.

Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: a vásárlás meghiúsulása.

A személyes adatok forrása: az érintett.

A személyes adatok címzettjei, a címzettek kategóriái: a személyes adatokat a Szolgáltató ügyfélszolgálatának, valamint marketing osztályának munkatársai ismerik meg. 

Adatfeldolgozó: A számlázás technikai feltételeit az alábbi társaság biztosítja: Számlázz.hu, KBOSS.hu Kft. (adószám: 13421739-2-13, cégjegyzékszám: 13-09-101824, székhely: 2000 Szentendre, Táltos u. 22/b).

10. Süti kezelés («Cookie») 

A süti a webszerver által küldött, változó tartalmú, alfanumerikus információ-csomag, mely a Felhasználó számítógépén rögzül és előre meghatározott érvényességi ideig tárolásra kerül. A sütik alkalmazása lehetőséget biztosít a látogató egyes adatainak lekérdezésére, valamint internethasználatának nyomon követésére. Mivel a sütik egyfajta címkeként működnek, melyekkel a weboldal felismerheti az oldalra visszatérő látogatót, alkalmazásukkal az adott oldalon érvényes felhasználónév, jelszó is tárolható. 

Az ún. ideiglenes sütik, az oldal használatához elengedhetetlen munkamenet (session-id) sütik. Ezek használata elengedhetetlen a weboldalon történő navigáláshoz, a weboldal funkcióinak működéséhez. Ezek elfogadása nélkül a honlap, illetve annak egyes részei nem jelennek meg, a böngészés akadályozottá válik, a jegyek kosárba rakása illetve a banki fizetés nem tud megfelelően megvalósulni. 

A weboldal látogatása során a bejelentkező-oldalon található süti figyelmeztetésen található nyomógombbal adhatja meg a Felhasználó a hozzájárulását ahhoz, hogy az állandó sütik a Felhasználó számítógépén tárolódjanak és ahhoz a Szolgáltató hozzáférhessen. Amennyiben a weboldal üzemeltetője a bejelentkező-oldalon nem helyezett el süti figyelmeztetést, a Felhasználó a jegyvásárlási funkciók használatával tudomásul veszi, hogy a jegyvásárlási tranzakció lebonyolításához, illetve az online fizetés lebonyolításához szükségesek az ideiglenes sütik. 

A Felhasználó a böngésző program segítségével beállíthatja és meggátolhatja a sütikkel kapcsolatos tevékenységet. A sütik kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem/Előzmények/Egyéni beállítások menü alatt, cookie, süti vagy nyomkövetés megnevezéssel van lehetőség. Ismételten felhívjuk azonban figyelmét arra, hogy ez utóbbi esetben a sütik használata nélkül előfordulhat, hogy a Felhasználó nem lesz képes használni a weboldal minden szolgáltatását, így különösen a fizetési szolgáltatásokat. 

Az adatkezelés célja: a fizetési tranzakciók lebonyolítása a fizetési szolgáltatóval, a felhasználók azonosítása, egymástól való megkülönböztetése, a felhasználók aktuális munkamenetének azonosítása, az annak során megadott adatok tárolása, az adatvesztés megakadályozása. 

Az adatkezelés jogalapja: az érintett önkéntes hozzájárulása, GDPR 6. cikk (1) bek. a) pont.

A kezelt adatok köre: azonosítószám, dátum, időpont, valamint az előzőleg meglátogatott oldal. 

Az adatkezelés időtartama: az ideiglenes sütik addig tárolódnak, amíg a Felhasználó adott típusú összes böngésző bezárásra nem kerül. 

Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: a honlap szolgáltatásainak nem teljes körű igénybevehetősége, a fizetési tranzakciók sikertelensége, a jegyvásárlás meghiúsulása. 

11. Statisztikai adatok

Az adatokat a Szolgáltató felhasználhatja statisztikai célokra. Az adatok statisztikailag összesített formában történő felhasználása az érintett felhasználó nevét, illetve beazonosítására alkalmas egyéb adatát semmilyen formában nem tartalmazhatja.

12.A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok

Technikailag rögzítésre kerülő adatok a Felhasználó bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak, és melyeket az adatkezelő rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként naplóz (pl. IP cím, session ID). Az internet működéséből adódóan az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer a Felhasználó külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül – az internet használatával - automatikusan naplózza. Az internet ezen automatikus szerver-kliens kommunikációk nélkül nem működik. Ezen adatok egyéb Felhasználói személyes adatokkal - törvény által kötelezővé tett esetek kivételével - össze nem kapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag az Adatkezelő fér hozzá. A rendszer működése során automatikusan, technikailag rögzítésre kerülő napló-fájlok a rendszer működésének biztosítása szempontjából indokolt időtartamig kerülnek tárolásra a rendszerben. 

13.Telefonbeszélgetések rögzítése

A Szolgáltató az ügyfélszolgálatra érkező, bejövő és kimenő telefonbeszélgetéseket rögzíti. 

Az adatkezelés célja: az ügyfelek és az adatkezelő jogainak érvényesítése, az esetleges jogviták eldöntését szolgáló bizonyíték biztosítása, az utólagos bizonyíthatóság és a követelés esetleges behajthatatlanságát alátámasztó bizonyíték szolgáltatása, valamint a megállapodások utólagos bizonyítása, minőségbiztosítás, jogszabályi kötelezettség teljesítése. 

Az adatkezelés jogalapja: az érintett önkéntes hozzájárulása, GDPR 6. cikk (1) bek. a) pont.

A kezelt adatok köre: azonosítószám, hívószám, a hívott szám, a hívás dátuma, időpontja, a telefonbeszélgetés hangfelvétele, valamint a beszélgetés során megadott egyéb személyes adatok. 

Az adatok törlésének határideje: öt év. 

Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: telefonon keresztüli segítségnyújtás elmaradása. 

A személyes adatok forrása: az érintett.

A személyes adatok címzettjei, a címzettek kategóriái: a személyes adatokat a Szolgáltató ügyfélszolgálatának munkatársai ismerik meg. 

14.A Szolgáltató ügyféllevelezése (e-mail) és chat kommunikáció

A chat kommunikáció nem minden oldalon elérhető, a vonatkozó adatkezelési szabályok csak abban az esetben kerülnek alkalmazásra, ha az adott oldalon a chat kommunikáció alkalmazásra kerül. 

Az adatkezelés célja: a vásárlók, illetve felhasználók számára elérhető ügyfélszolgálati segítség, illetve panaszkezelés biztosítása.  

Az adatkezelés jogalapja: az érintett önkéntes hozzájárulása, GDPR 6. cikk (1) bek. a) pont. 

A kezelt adatok köre: A Szolgáltató a hozzá beérkezett e-mailt és chat kommunikációt az érintett e-mail címével, illetve az érintett által esetlegesen megadott további személyes adatokkal, valamint a dátum, időpont adatokkal együtt kezeli a jelen tájékoztatóban foglalt szabályok szerint. A chat-kommunikáció során az e-mail cím megadása kötelező, mert ezzel biztosítja a Szolgáltató a párhuzamos panaszkezelések összehangolását. További személyes adatok megadása (név, telefonszám stb.) a panaszkezelés során szükségessé válhat a kérelem érdemi kezeléséhez. 

Az adatok törlésének határideje: A megadott adatokat a Szolgáltató mindaddig kezeli, amíg azokat a Felhasználó – a Szolgáltató ügyfélszolgálatához intézett egyedi kéréssel - nem törölteti. Ha az érintett nem nyilatkozik másként, a Szolgáltató a panasz lezárásától számított három év elteltével az adatokat törli. Amennyiben a panaszkezelés során keletkezett dokumentumok megőrzésére jogszabály kötelező megőrzési időt ír elő, a Szolgáltató az érintett dokumentumokat a mindenkori hatályos jogszabályokban előírt dokumentum-megőrzési határidő végéig őrzi. 

Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: az érintett nem tudja a Szolgáltató ügyfélszolgálati szolgáltatásait igénybe venni. 

A személyes adatok forrása: az érintett.

A személyes adatok címzettjei, a címzettek kategóriái: a személyes adatokat a Szolgáltató ügyfélszolgálatának munkatársai ismerik meg. 

A személyes adatokat a Szolgáltató nem adja tovább harmadik félnek. 

15.Web-analitikai mérések

A Google Analitika, mint külső szolgáltató segíti a honlap látogatottsági és egyéb web-analitikai adatainak független mérését. A mérési adatok kezeléséről részletes felvilágosítás található az alábbi linken: http://www.google.com/analytics. A Google Analitika adatait a Szolgáltató kizárólag statisztikai célokra használja, az oldal működésének optimalizálására.

A személyes adatok forrása: az informatikai rendszer által automatizáltan generált adatok.

A személyes adatok címzettjei, a címzettek kategóriái: nincs

16.Egyéb adatkezelések

E tájékoztatóban fel nem sorolt adatkezelésekről az adat felvételekor adunk tájékoztatást. Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a bíróság, az ügyész, a nyomozó hatóság, a szabálysértési hatóság, a közigazgatási hatóság, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, illetőleg jogszabály felhatalmazása alapján más szervek tájékoztatás adása, adatok közlése, átadása, illetőleg iratok rendelkezésre bocsátása végett megkereshetik a Szolgáltatót. A Szolgáltató a hatóságok részére – amennyiben a hatóság a pontos célt és az adatok körét megjelölte – személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges. 

17. Az Adatkezelő a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelősségéért kizárólag az azt megadó személy felel. Bármely felhasználó e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. E felelősségvállalásra tekintettel egy megadott e-mail címen történt belépésekkel összefüggő mindennemű felelősség kizárólag azt a felhasználót terheli, aki az adott e-mail címet regisztrálta. Amennyiben a Felhasználó nem saját személyes adatait adja meg, úgy kötelessége az érintett hozzájárulásának beszerzése.

18. A személyes adatok megismerésére jogosultak a Szolgáltatóval munkaviszonyban vagy megbízási jogviszonyban álló munkatársak, a termékek kiszállításában közreműködő futárszolgálat munkatársai (amennyiben a kiszállítást a vásárló kérte), valamint az Adatfeldolgozók.

 

 IV. Az adatok továbbítása, az Adatfeldolgozók megnevezése

1. A szolgáltatás igénybevételével a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató az adatokat továbbíthassa az alábbi partnereknek. Az adattovábbítás jogalapja: a szerződés teljesítése, GDPR 6. cikk (1) bek. b) pont.

- Az adott rendezvény szervezőjének abból a célból, hogy a rendezvény szervezője a rendezvény elmaradásáról, időpontjának változásáról vagy a nézőt bármilyen szempontból érintő fontos körülményről közvetlenül és azonnali módon is tájékoztatást adhasson, illetve – az előadás elmaradása esetén - a jegyek visszaváltását vagy becserélését közvetlenül intézhesse, a vásárlót a rendezvényre beléptesse, valamint a szerződést teljesítse (az előadás megfelelő lebonyolítása). Az adatátadással az adott rendezvény szervezője önálló adatkezelővé válik az átadott adatok vonatkozásában. Az adatátadás megvalósulhat oly módon is, hogy a Szolgáltató a jegykezelésre szolgáló informatikai rendszeréhez («Tickets rendszer») megfelelő hozzáférést enged a rendezvény szervezőjének.

- A számlázás technikai feltételeit biztosító szolgáltatónak, mint Adatfeldolgozónak, amely az alábbi: Számlázz.hu, KBOSS.hu Kft. (adószám: 13421739-2-13, cégjegyzékszám: 13-09-101824, székhely: 2000 Szentendre, Táltos u. 22/b).

- A Felhasználóknak szóló e-mail kiküldésével összefüggő feladatokat, illetve amennyiben az érintett a profilalkotásra engedélyt adott, abban az esetben az ezzel összefüggő feladatokat is, az adatkezelővel kötött szerződés alapján, a Wanadis Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (1118 Budapest, Rétköz u. 7.), vagy az Emarsys eMarketing Systems AG (Marzstrasse 1, 1150 Bécs, Ausztria) mint adatfeldolgozó végzi. 

- Minden olyan tranzakció esetén, ahol a termék/szolgáltatás ellenértékét online banki szolgáltatás útján lehet megfizetni, a Szolgáltató az adatokat átadja a vásárlás folyamatában részt vevő, a fizetést bonyolító pénzintézetek számára. A feltüntetett adatok átadását a pénzintézet követeli meg a fizetés lebonyolításához, a kért adatok köre pénzintézetenként eltérő. A pénzintézet saját adatbekérő oldalain megadott személyes adatokat a Szolgáltató nem ismeri meg. Az alábbiakban felsorolt pénzintézetek jelenhetnek meg fizetési szolgáltatóként a weboldalon, a táblázat tartalmazza továbbá azokat az adatokat, amelyek átadását az adott pénzintézet megkívánja. (Nem minden fizetési pénzintézet jelenik meg egy adott időpontban a weblapon.) A pénzintézetek által megkívánt adatok változhatnak, különös tekintettel az ún. erős ügyfélhitelesítés – bankonként eltérő határidőben történő – bevezetésére.

 

Fizetési szolgáltató megnevezése Átadott adatok
OTP tranzakció összege, név, cím, IP szám
OTP Mobil Kft. / SIMPLE e-mail cím, telefonszám
CIB tranzakció összege
K&H tranzakció összege, pénznem
Barion név, e-mail cím


- Az OTP Mobil Kft. / SIMPLE / SimplePay Adatkezelési tájékoztatója az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/

- A Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

 

- Amennyiben a Felhasználó valamely speciális kedvezményt biztosító eszközzel vásárol úgy az Adatkezelő a kedvezményt biztosító társaságnak vagy pénzintézetnek továbbítja a társaság által megkívánt vásárlói adatokat. Az erre vonatkozó adatkezelési szabályokról a Felhasználó közvetlenül az azt szolgáltató társaságnál kérhet tájékoztatást. Az Adatkezelő az ilyen eszközök azonosítóit, illetve egyéb adatait automatizáltan csak annyiban kezeli, amennyiben a szolgáltató társaság ezt – a vásárlás lebonyolításához, illetve a kedvezmények biztosításához - megköveteli. Az alábbiakban felsorolt társaságok és pénzintézetek jelenhetnek meg a weboldalon, a táblázat tartalmazza továbbá azokat az adatokat, amelyek átadását az adott társaság vagy pénzintézet megkívánja. (Nem minden fizetési szolgáltató vagy társaság jelenik meg egy adott időpontban a weblapon.)

Fizetési szolgáltató megnevezése Átadott adatok
OTP SZÉP kártya tranzakció összege, név, cím e-mail cím, IP szám
Sponsorem tranzakció összege, kártyaszám, pénznem
Supershop tranzakció összege, kártyaszám, név, születési idő, e-mail cím
MKB SZÉP kártyatranzakció összege
Cafe T-rend tranzakció összege, kártyaszám


- A kiemelt sportesemények esetében, amennyiben a Felhasználó kerekesszékes jegyet, illetve hozzátartozó kisérőjegyet igényel, valamint amennyiben a jegyen szereplő név átírását kezdeményezi egy Google Űrlapot szükséges kitöltenie. Az Űrlapon beérkező adatokat a Szolgáltató a Mérkőzést követő harmadik napon törli.  A Google Adatvédelmi és Általános Szerződési Feltételeiért kattintson ide.

2. A Szolgáltató, mint Adatkezelő jogosult és köteles minden olyan rendelkezésére álló és általa szabályszerűen tárolt személyes adatot az illetékes hatóságoknak továbbítani, amely adattovábbításra őt jogszabály vagy jogerős hatósági kötelezés kötelezi. Ilyen adattovábbítása, valamint az ebből származó következmények miatt az Adatkezelő nem tehető felelőssé. 

3. A Szolgáltató a fentiekben nem jelzett adatátadást kizárólag a Felhasználó előzetes és tájékozott hozzájárulása esetén hajt végre. 

 

V. A személyes adatok tárolásának módja, az adatkezelés biztonsága

1. A Szolgáltató számítástechnikai rendszerei és más adatmegőrzési helyei a székhelyén és adatfeldolgozóinál találhatók meg. 

2. A Szolgáltató a személyes adatok kezeléséhez a szolgáltatás nyújtása során alkalmazott informatikai eszközöket úgy választja meg és üzemelteti, hogy a kezelt adat: 

a) az arra feljogosítottak számára hozzáférhető (rendelkezésre állás); 

b) hitelessége és hitelesítése biztosított (adatkezelés hitelessége); 

c) változatlansága igazolható (adatintegritás); 

d) a jogosulatlan hozzáférés ellen védett (adat bizalmassága) legyen. 

3. A Szolgáltató az adatokat megfelelő intézkedésekkel védi különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés, sérülés, továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen. 

4. A Szolgáltató a különböző nyilvántartásaiban elektronikusan kezelt adatállományok védelme érdekében megfelelő technikai megoldással biztosítja, hogy a tárolt adatok – kivéve, ha azt törvény lehetővé teszi – közvetlenül ne legyenek összekapcsolhatók és az érintetthez rendelhetők. 

5. A Szolgáltató a technika mindenkori fejlettségére tekintettel olyan műszaki, szervezési és szervezeti intézkedésekkel gondoskodik az adatkezelés biztonságának védelméről, amely az adatkezeléssel kapcsolatban jelentkező kockázatoknak megfelelő védelmi szintet nyújt. 

6. A Szolgáltató az adatkezelés során megőrzi 

a) a titkosságot: megvédi az információt, hogy csak az férhessen hozzá, aki erre jogosult; 

b) a sértetlenséget: megvédi az információnak és a feldolgozás módszerének a pontosságát és teljességét; 

c) a rendelkezésre állást: gondoskodik arról, hogy amikor a jogosult használónak szüksége van rá, valóban hozzá tudjon férni a kívánt információhoz, és rendelkezésre álljanak az ezzel kapcsolatos eszközök. 

7. A Szolgáltató és partnereinek informatikai rendszere és hálózata egyaránt védett a számítógéppel támogatott csalás, kémkedés, szabotázs, vandalizmus, tűz és árvíz, továbbá a számítógépvírusok, a számítógépes betörések és más támadások ellen. Az üzemeltető a biztonságról szerverszintű és alkalmazásszintű védelmi eljárásokkal gondoskodik. 

8. A személyes adatok automatizált feldolgozása során a Szolgáltató további intézkedésekkel biztosítja

a) a jogosulatlan adatbevitel megakadályozását;

b) az automatikus adatfeldolgozó rendszerek jogosulatlan személyek általi, adatátviteli berendezés segítségével történő használatának megakadályozását;

c) annak ellenőrizhetőségét és megállapíthatóságát, hogy a személyes adatokat adatátviteli berendezés alkalmazásával mely szerveknek továbbították vagy továbbíthatják;

d) annak ellenőrizhetőségét és megállapíthatóságát, hogy mely személyes adatokat mikor és ki vitte be az automatikus adatfeldolgozó rendszerekbe;

e) a telepített rendszerek üzemzavar esetén történő helyreállíthatóságát és

f) azt, hogy az automatizált feldolgozás során fellépő hibákról jelentés készüljön.

9. A Szolgáltató az adatok biztonságát szolgáló intézkedések meghatározásakor és alkalmazásakor tekintettel van a technika mindenkori fejlettségére. Több lehetséges adatkezelési megoldás közül azt kell választani, amely a személyes adatok magasabb szintű védelmét biztosítja, kivéve, ha az aránytalan nehézséget jelentene.

10. A Szolgáltató olyan műszaki, szervezési és szervezeti intézkedésekkel gondoskodik az adatkezelés biztonságának védelméről, amely az adatkezeléssel kapcsolatban jelentkező kockázatoknak megfelelő védelmi szintet nyújt.

11. Az interneten továbbított elektronikus üzenetek protokolltól (e-mail, web, ftp stb.) függetlenül sérülékenyek a hálózati fenyegetésekkel szemben, amelyek tisztességtelen tevékenységre vagy az információ felfedésére, módosítására vezethetnek. Az ilyen fenyegetésektől megvédendő a Szolgáltató megtesz minden tőle elvárható óvintézkedést. A rendszereket megfigyeli annak érdekében, hogy minden biztonsági eltérést rögzíthessen, és bizonyítékkal szolgálhasson minden biztonsági esemény esetében. A rendszermegfigyelés ezen kívül lehetővé teszi az alkalmazott óvintézkedések hatékonyságának ellenőrzését is. Azonban az Internet köztudomásúlag – így a Felhasználók számára is ismert módon – nem 100 %-os biztonságú. Az elvárható legnagyobb gondosság ellenére megvalósuló kivédhetetlen támadások által okozott esetleges károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

 

 VI. Az érintettek jogai 

1. Az érintett tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve - a kötelező adatkezelések kivételével – törlését, visszavonását, élhet adathordozási-, és tiltakozási jogával az adat felvételénél jelzett módon, illetve a Szolgáltatónak a jelen Adatkezelési Tájékoztató I. pontjában írt elérhetőségein. 

A személyes adatokban bekövetkezett változás, illetve a személyes adatok törlése iránti igény a regisztrált e-mail címen vagy postai úton küldött teljes bizonyító erejű magánokiratban kifejezett, írásos nyilatkozattal közölhető. Egyes személyes adatok módosítása emellett történhet a személyes profilt tartalmazó oldalon történő módosítással is.

2.Tájékoztatáshoz való jog: A Szolgáltató megfelelő intézkedéseket hoz annak érdekében, hogy az érintettek részére a személyes adatok kezelésére vonatkozó, a GDPR 13. és a 14. cikkben említett valamennyi információt és a 15–22. és 34. cikk szerinti minden egyes tájékoztatást tömör, átlátható, érthető és könnyen hozzáférhető formában, világosan és közérthetően megfogalmazva nyújtsa. A tájékozódáshoz való jog írásban a jelen Adatkezelési Tájékoztató I. pontjában írt elérhetőségeken keresztül gyakorolható. Az érintett részére kérésére – személyazonosságának igazolását követően – szóban is adható tájékoztatás. 

3.Az érintett hozzáféréshez való joga:Az érintett jogosult arra, hogy az adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a következő információkhoz hozzáférést kapjon: 

- az adatkezelés céljai; 

- az érintett személyes adatok kategóriái; 

- azon címzettek vagy címzettek kategóriái, akikkel, illetve amelyekkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják, ideértve különösen a harmadik országbeli címzetteket, illetve a nemzetközi szervezeteket; 

- a személyes adatok tárolásának tervezett időtartama; 

- a helyesbítés, törlés vagy adatkezelés korlátozásának és a tiltakozás joga; 

- a felügyeleti hatósághoz címzett panasz benyújtásának joga; 

- az adatforrásokra vonatkozó információ; 

- az automatizált döntéshozatal ténye, ideértve a profilalkotást is, valamint az alkalmazott logikára és arra vonatkozó érthető információk, hogy az ilyen adatkezelés milyen jelentőséggel bír, és az érintettre nézve milyen várható következményekkel jár. 

E-mailben küldött tájékoztatáskérést – kivéve, ha az érintett magát más módon hitelt érintően azonosítja - az Adatkezelő csak akkor tekint hitelesnek, ha azt a Felhasználó regisztrált e-mail címéről küldik. A tájékoztatás iránti kérelmet e-mailben az interticket@interticket.hu címre kell eljuttatni.

4. Személyes adatok harmadik országba vagy nemzetközi szervezet részére történő továbbítása eseténaz érintett jogosult arra, hogy tájékoztatást kapjon a továbbításra vonatkozó megfelelő garanciákról. 

5. A Szolgáltató az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát az érintett rendelkezésére bocsátja. Az érintett által kért további másolatokért az adatkezelő az adminisztratív költségeken alapuló, észszerű mértékű díjat számíthat fel. Az érintett kérelmére az információkat a Szolgáltató elektronikus formában szolgáltatja. Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legfeljebb egy hónapon belül adja meg a tájékoztatást. 

6.Helyesbítés joga: Az érintett kérheti a Szolgáltató által kezelt, rá vonatkozó pontatlan személyes adatok helyesbítését és a hiányos adatok kiegészítését. 

Ha a személyes adat a valóságnak nem felel meg, és a valóságnak megfelelő személyes adat az adatkezelő rendelkezésére áll, a személyes adatot az adatkezelő helyesbíti.

7.Törléshez való jog: Az érintett az alábbi indokok valamelyikének fennállása esetén jogosult arra, hogy kérésére a Szolgáltató indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat: 

- személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték; 

- az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja; 

- az érintett tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre; 

- a személyes adatokat jogellenesen kezelték; 

- a személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell; 

- a személyes adatok gyűjtésére információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor. 

Személyes adat törlésére vagy módosítására irányuló igény teljesítését követően a korábbi (törölt) adatok már nem állíthatók helyre.

8. Az adatok törlése nem kezdeményezhető, ha az adatkezelés szükséges az alábbi okok valamelyike alapján: a személyes adatok kezelését előíró, az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jog szerinti kötelezettség teljesítése, illetve a Szolgáltató jogi igényeinek előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez szükséges. 

9.Az adatkezelés korlátozásához való jog: Az érintett kérésére a Szolgáltató korlátozza az adatkezelést, ha az alábbi feltételek valamelyike teljesül:

 - az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, a személyes adatok pontosságának ellenőrzését; 

- az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását; 

- az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy 

- az érintett tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben. 

10. Ha az adatkezelés korlátozás alá esik, a személyes adatokat a tárolás kivételével csak az érintett hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében lehet kezelni. A Szolgáltató az érintettet az adatkezelés korlátozásának feloldásáról előzetesen tájékoztatja. 

11. Adathordozáshoz való jog: Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa az adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, és ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa. 

12.Tiltakozás joga: Az érintett jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak az adatkezelő vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges kezelése ellen, ideértve az említett rendelkezéseken alapuló profilalkotást is. Tiltakozás esetén az adatkezelő a személyes adatokat nem kezelheti tovább, kivéve, ha azt olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak. Ha a személyes adatok kezelése közvetlen üzletszerzés érdekében történik, az érintett jogosult arra, hogy bármikor tiltakozzon a rá vonatkozó személyes adatok e célból történő kezelése ellen, ideértve a profilalkotást is, amennyiben az a közvetlen üzletszerzéshez kapcsolódik. A személyes adatok közvetlen üzletszerzés érdekében történő kezelése elleni tiltakozás esetén az adatok e célból nem kezelhetők. 

13.Automatizált döntéshozatal egyedi ügyekben, beleértve a profilalkotást: Az érintett jogosult arra, hogy ne terjedjen ki rá az olyan, kizárólag automatizált adatkezelésen – ideértve a profilalkotást is – alapuló döntés hatálya, amely rá nézve joghatással járna vagy őt hasonlóképpen jelentős mértékben érintené. Nem alkalmazható a fenti jogosultság, ha az adatkezelés 

- az érintett és az adatkezelő közötti szerződés megkötése vagy teljesítése érdekében szükséges; 

- meghozatalát az adatkezelőre alkalmazandó olyan uniós vagy tagállami jog teszi lehetővé, amely az érintett jogainak és szabadságainak, valamint jogos érdekeinek védelmét szolgáló megfelelő intézkedéseket is megállapít; vagy 

- az érintett kifejezett hozzájárulásán alapul. 

14.Visszavonás joga: Az érintett jogosult arra, hogy hozzájárulását bármikor visszavonja. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét. 

15.Eljárási szabályok: A Szolgáltató indokolatlan késedelem nélkül, de mindenféleképpen a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet a GDPR 15–22. cikk szerinti kérelem nyomán hozott intézkedésekről. Szükség esetén, figyelembe véve a kérelem összetettségét és a kérelmek számát, ez a határidő további két hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról a Szolgáltató a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet. Ha az érintett elektronikus úton nyújtotta be a kérelmet, a tájékoztatás elektronikus úton kerül megadásra, kivéve, ha az érintett azt másként kéri. 

16. Ha a Szolgáltató nem tesz intézkedéseket az érintett kérelme nyomán, késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet az intézkedés elmaradásának okairól, valamint arról, hogy az érintett panaszt nyújthat be valamely felügyeleti hatóságnál, és élhet bírósági jogorvoslati jogával. 

17. A Szolgáltató a kért információkat és tájékoztatást díjmentesen biztosítja. Ha az érintett kérelme egyértelműen megalapozatlan vagy – különösen ismétlődő jellege miatt – túlzó, a Szolgáltató, figyelemmel a kért információ vagy tájékoztatás nyújtásával vagy a kért intézkedés meghozatalával járó adminisztratív költségekre, észszerű díjat számolhat fel, vagy megtagadhatja a kérelem alapján történő intézkedést. 

18. A Szolgáltató minden olyan címzettet tájékoztat az általa végzett valamennyi helyesbítésről, törlésről vagy adatkezelés-korlátozásról, akivel, illetve amellyel a személyes adatot közölték, kivéve, ha ez lehetetlennek bizonyul, vagy aránytalanul nagy erőfeszítést igényel. Az érintettet kérésére a Szolgáltató tájékoztatja e címzettekről. 

19. A Szolgáltató az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát az érintett rendelkezésére bocsátja. Az érintett által kért további másolatokért a Szolgáltató az adminisztratív költségeken alapuló, észszerű mértékű díjat számíthat fel. Ha az érintett elektronikus úton nyújtotta be a kérelmet, az információk elektronikus formátumban kerülnek rendelkezésre bocsátásra, kivéve, ha az érintett másként kéri. 

20.Kártérítés és sérelemdíj: Minden olyan személy, aki az adatvédelmi rendelet megsértésének eredményeként vagyoni vagy nem vagyoni kárt szenvedett, az elszenvedett kárért az adatkezelőtől vagy az adatfeldolgozótól kártérítésre jogosult. Az adatfeldolgozó csak abban az esetben tartozik felelősséggel az adatkezelés által okozott károkért, ha nem tartotta be a jogszabályban meghatározott, kifejezetten az adatfeldolgozókat terhelő kötelezettségeket, vagy ha az adatkezelő jogszerű utasításait figyelmen kívül hagyta vagy azokkal ellentétesen járt el. Ha több adatkezelő vagy több adatfeldolgozó vagy mind az adatkezelő mind az adatfeldolgozó érintett ugyanabban az adatkezelésben, és felelősséggel tartozik az adatkezelés által okozott károkért, minden egyes adatkezelő vagy adatfeldolgozó egyetemleges felelősséggel tartozik a teljes kárért. Az adatkezelő, illetve az adatfeldolgozó mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a kárt előidéző eseményért őt semmilyen módon nem terheli felelősség. 

 

VII. Jogérvényesítési lehetőségek:

1. Kérdéseivel, illetve észrevételeivel forduljon azAdatvédelmi tisztviselőhöza jelen Adatkezelési tájékoztatóban I. pontjában megadott elérhetőségeken.

2.Bírósághoz fordulás joga: Az érintett a jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el. 

3.Adatvédelmi hatósági eljárás: Panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni: 

Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 

Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. 

Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5. 

Telefon: 06.1.391.1400 

Fax: 06.1.391.1410 

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu 

Honlap: http://www.naih.hu

 

MELLÉKLET

A jelen Adatkezelési Tájékoztatóban alkalmazott definíciók

1.személyes adat:azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható; 

2.adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés; 

3.az adatkezelés korlátozása: a tárolt személyes adatok megjelölése jövőbeli kezelésük korlátozása céljából; 

4.profilalkotás: személyes adatok automatizált kezelésének bármely olyan formája, amelynek során a személyes adatokat valamely természetes személyhez fűződő bizonyos személyes jellemzők értékelésére, különösen a munkahelyi teljesítményhez, gazdasági helyzethez, egészségi állapothoz, személyes preferenciákhoz, érdeklődéshez, megbízhatósághoz, viselkedéshez, tartózkodási helyhez vagy mozgáshoz kapcsolódó jellemzők elemzésére vagy előrejelzésére használják; 

5.adatkezelő: az jogi személy, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; 

6.adatfeldolgozó: az a jogi személy, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel; 

7.címzett: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, akivel vagy amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül attól, hogy harmadik fél-e;

8.harmadik fél: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel, az adatfeldolgozóval vagy azokkal a személyekkel, akik az adatkezelő vagy adatfeldolgozó közvetlen irányítása alatt a személyes adatok kezelésére felhatalmazást kaptak; 

9.az érintett hozzájárulása: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez; 

10.adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve, hogy a technikai feladatot az adatokon elvégzik;

11.adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk többé nem lehetséges;

12.EGT-állam: az Európai Unió tagállama és az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes más állam, továbbá az az állam, amelynek állampolgára az Európai Unió és tagállamai, valamint az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban nem részes állam között létrejött nemzetközi szerződés alapján az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes állam állampolgárával azonos jogállást élvez;

13.érintett: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy - közvetlenül vagy közvetve - azonosítható természetes személy;

14.felhasználó: az a természetes személy, aki a Szolgáltató honlapján regisztrál vagy regisztráció nélkül vásárol;

15.harmadik ország: minden olyan állam, amely nem EGT-állam;

16.nyilvánosságra hozatal: a személyes adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele;

 

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!








Címünk: 1074 Budapest, Dob u. 15.

Nyitva: H-V 8-23h . Tel: (1) 413 7488
email spinozahaz@spinozahaz.hu

Hírlevél fel- és leiratkozás itt

Étterem Színház Rendezvény Galéria Apartman Spinoza Kezdőlap